onsdag 11 januari 2012

Pläden Alice

Innan jag åkte till Danmark fick jag syn på pläden Alice från Jotex på en blogg. Till ett väldigt förmånligt pris. Jag skulle klicka hem den men i kassan fick jag besked om att jag handlat för en för liten summa. Hmm. Kom på att en av mina teaterkollegor jobbar på Jotex och hon var så snäll och köpte pläden åt mig. Fick dessutom hennes rabatt så den blev min för endast 120 kronor. Vilket fynd! Speciellt när man vet vilket jobb det är med de där rutorna...





3 kommentarer:

Anonym sa...

Tokstolla! Du skulle sagt att du virkat pläden själv. Det hade varit mycket trovärdigt! Lite mindre chans att jag skulle komma undan med det... Jättefin hur som helst, och vilket fynd! Kram Sofie

Malin på pastill.nu sa...

Åh så fin och vilket bra pris!!!

Pyssellisa sa...

S: Du är la rolig du ;)
FP: Tack - ja verkligen ett fynd!